kei80 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 I uke 30 og føler meg stappa full!Jordmor misstenker en litt stor unge så er jo logisk men synes det er forferdlig trangt nå..Har en jente fra før og vet jo at ingen svangerskap er like men følte meg ikke så stappa med henne før de 2 siste ukene før jeg fødte..Er dette normalt?Trodde man ble stappa når babyn var ferdig utvokst... Klarer ikke forestille meg åssen det blir og være høygravid!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Joda her føles det ut som det ikke er plass til noe mer i det hele tatt!! Hadde heller ikke den "følelsen" om at det var fult der inne med datteren min, ikke i det hele tatt. Men nå er det akkurat som om huden skal sprekke hvert minutt. Har ikke strekk merker så er ikke pga det, men det er bare følelsen av at det er fult!! Tror selv dette blir en stor unge, selv om han holder seg rett over streken. Og det rare med det hele er at magen er mye mindre enn med første!
kei80 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Hmmm er tydelig at det er mye forskjellig som er normalt hehe:) må få høre åssen det går med deg videre!!
mammatetogansketette:)) Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Heisann! Jeg for min del følte meg stappa full - og stram (føltes som konstante kynnere- eller værre) sånn midtveis i svangerskapet, omtrent uke 19- 29... Ble helt gåen etter en ørliten middag eller to skiver brød, følte meg forsåvidt rimelig stappa før jeg spiste også.. hehe.. Og så klart gruet jeg meg veldig til fortsettelsen, regnet med det ble værre og værre.. Er nå i uke 36 og føler merkelig nok at der er mere plass der nå, magen er mindre stram (untatt når kynnerne kommer) og jeg "gruer meg" ikke til hvert måltid nå. Dette er min første, så har ingenting å sammenligne med men... Så.. ikke sikkert du blir mere stappa lell.. Lykke til !
kei80 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 Heisann Klomsa(morsomt nick) Så godt å høre!!takk for delt erfaring:) Masse lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå