skytte75:) Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Datteren min har fått vannkopper, det er 4 uker til termin. Er det skummelt hvis babyen skulle bestemme seg for å komme?
mamma`n til andreas Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hei. Har nettopp vært gjennom dette selv. Trodde jeg ikke hadde hatt vannkopper selv, og da kan det være farlig, men hvis du har hatt det så er det ikke noe farlig i det hele tatt. Hver alikevel veldig flink med håndhygene. Babyen må ikke bli smittet de første 14 dagene.
skytte75:) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Takk for svar:) jeg har hatt vannkopper, men tenkte på babyen, datteren min kom før tiden. Jeg bekymrer meg visst for alt om dagen..
mamma`n til andreas Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Huff,ja.Jeg er mere bekymret denne gangen,sikkert pga barnehege etc. Jeg ventet på svar fra sykehuset om imunitet på vannkopper fra tors til lillejulaften og var helt fra meg.... Det endte jo bra,det gjør oftest det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå