Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Ringte A-hus ang mine smerter i natt, og de ville ha meg inn til en sjekk. Da er det bare å reise da....
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Tusen takk jenter! Hadde det ikke vært for tipsene jeg fikk her inne på BIM så hadde jeg sittet hjemme i uvitenheten! Jeg har prematur rier eller hva det heter. Det kommer og går men nå greier jeg å takkle det bedre. Det er fordi jeg går med to stykker, og blir det ille, så skal jeg inn til sjekk. De tok CTG test av meg, og så etter åpning. Alt var bra. Livmorhalsen min er blitt litt kortere enn i starten av svangerskapet, men det er også helt normalt. Var inne til ordinær sjekk og ultralyd i går og ungene er stoooore!!! Litt under 2 kilo, og litt over 2 kilo... Og jeg var 30 + 2 i går.... Men i følge størrelsen på ungene mener legene at jeg egentlig er 31+1 påvei, men de kan ikke endre på min termin dato. Men jeg må forberede meg på at jeg kanskje ikke har så lang tid igjen før jeg føder:) Fikk omvisning på føden i går! Tipp toppers spørr du meg!! Bortsett fra at jordmora var veldig epidural fan da... Det er ikke jeg... Men hu gav seg ikke. Men de er 90 JM som jobber der, så det er vel ikke den store sjansen for å få henne.
Itsrejk Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Så flott at det går bra med deg og ungene! Håper de holder seg på plass noen uker ennå da, selv om de er store og fine. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå