Stoltest Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Er endel snakk om lekking av fostervann, og jeg lurer på hvordan man vet forskjell på fostervann og urin? Jeg opplever av og til at det kan komme litt tyntflytende væske etter at jeg har reist meg fra do når jeg har tisset, som om at jeg ikke var helt ferdig med å tisse, noe jeg ikke har opplevd før jeg ble gravid. Kan dette være fostervann?! Er isåfall dette farlig?
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hadde da litt sånn eg og,og vil gjerne sjå fleire svar på da...
Kjærlighet <3 Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Hei hei! Det KAN være kjempe tynt flytende utflod... Så tynt at det kan forveksles med fostervann eller urin. Jeg hadde det, dro på føden og var sikker på at det var fostervann hehe.... Men det var tett gitt, så de konstanterte med tyntflytende utflod. Aldri hatt det før aldri siden :-) Men om du er veldig usikker, ta på bind og se om det sammler seg opp. Langt på vei ? Om det er fostervann er det ikke bra å gå å lekke i lang tid, så det kan nok være en god ide og ringe føden, kanskje de vil ha deg inn til en sjekk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå