Beibilover Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Jeg lurer på om noen andre er på rd 12 og hvordan er formen?? Har dere en god følelse for at dette går bra eller?? Er så spent!! klarer nesten ikke vente opp til tirsdag når jeg skal teste.. Jeg for min del føler at det er noe her.. dette er mitt 3. forsøk og jeg ar virkelig forandret meg nå.. er veldig "grinete" og tar til tårer ganske fort og har ellers en følelse av at noe sjer der nede.. jeg kjenne på en måte at noe er på gang.. Håper på at det klaffer denne gang:)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hei Beibilover :-) Jeg er på rd 12 og har testet POSITIVT :-) Satte inn to frys blastocyster den 16.12. Testet svakt positiv på dag 10 og så tok jeg en digital i dag og der lyste gravid mot meg :-) Jeg har vært veldig kvalm, har kjent murringer og stikkinger i magen, hatt til dels sterke menssmerter. Har også tatt lett til tårene den siste tiden. Lykke til med testinga på tirsdag. Jeg skal ikke ta blodprøver før den 6.1 (3 uker etter innsett), så jeg holder meg litt avventende til jeg har fått svar på den... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå