sweetchiquita Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Tja.. Synes i alle fall at tiden går så sakte....
OhBaby! Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 tjaa,helt sånn passe! har ikke spydd siden 23 des,fantastisk!! men er ganske uggen og slapp fordet. men nå er målet å allefall begynne 50% på jobb 2 januar. energinivået må da snart begynne å komme seg oppover... uggenheten er like sterk uavhengig av om jeg spiser eller ikke,så er ganske lei.. og så synes jeg så synd på samboeren min som må fixe og ordne aaalt.. og så klarer jeg ikke ha sex en gang..stakar stakkar mannen. håper virkelig at ting går seg til snart,ellers blir jeg gal.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Er 9+2 i dag. Formen er som før her, kvalm og sliten. Kvalmen kommer og går og i dag er en god dag:) juhu:) Trøtt og utålmodig etter bedre tider:) gå raskere ukene:)
J -76 Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har fått kvalmen tilbake igjen, og er slapp og trøtt, håper det gir seg snart! Er 9+4.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Jeg kjenner ingenting og er utålmodig hehe. Er 4+4 idag. Hadde mange symptomer før jeg testet, men de har gradvis forsvunnet...
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Idag har jeg en av de dårligere dagene.Vært kvalm stort sett hele tiden og kastet opp noen ganger:(Håper det blir bedre imårra,da er det på jobb igjen.. Nettopp kommet inn etter en lang tur på heia med mann og barn,var godt å komme ut og bevege seg litt i frisk luft men nå som jeg kom inn stupte jeg rett i sofaen..
Bråksilla og lille pille Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2008 Mange som er kvame skjønner jeg... Syns veldig synd på dere,stor trøste klem til dere. Selv er jeg 6 uker på vei og jeg kjenner nesten ingenting... bare litt øm i magen.... Også er det en skikkelig jobb å gå på do(nr 2). Ellers er jeg frisk å rask....
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Heldige deg!!! Skulle gjort alt for å slippe den kvalmen,men er heldigvis ikke så trøtt lengre.krysser fingrene for at det varer
Bråksilla og lille pille Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. desember 2008 jeg krysser fingrene for deg dipsy... Hadde nesten ingen plager sist gang heller.. Bare dette med tett nese...
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #11 Skrevet 28. desember 2008 Takker for det Dette er helt likt som i første svangerskap,har alt på samme måte.Og hvis det stemmer så blir alt fryd og gammen fra uke 14.sist svangerskap fikk jeg jente og var kvalm 24/7 omtrent hele svangerskapet og myyye trettere enn denne gangen.så dette er nok en gutt og ser frem til bedre tider om noen uker...
Bråksilla og lille pille Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. desember 2008 Får håpe du blir bedre da... Håper du det er gutt eller???
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #13 Skrevet 28. desember 2008 Nei jeg har en av hver så det spiller ingen rolle hva det blir.Bare alt går bra er jeg fornøyd. Men er vel sånn at når du har to helt vidt forskjellige svangerskap bak deg og en av hvert kjønn så blir det til at du sammenligner Hva har du fra før?og har du noen ønske for hvilket kjønn??
Bråksilla og lille pille Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. desember 2008 Har ei jente fra før på 1år.. Detta svngerskapet er tilnå helt likt det forige så hvis det de sier er rett blir det jente denne gangen også... Jeg ha like lyst på begge deler. Blir det gutt har jeg en av hver,blir det jente så får jeg brukt alt det fine tøye engang til. har sikker 7-8 banan esker med jente tøy. Å hadde vært moro å bruke det engang til.... Hvis ikke kan jeg jo selge det da alt er nesten helt nytt og nesten ikke brukt. jeg fikk først jenta i fammilien så bestemødre,venniner og tanter har gått helt bananas på hm... Hehe.. Hvor i norge er du fra dipsy???
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #15 Skrevet 28. desember 2008 Ja her også hadde det vært veldig praktisk med ei jente til siden hun bare er 2 år og har haugevis med klær liggende.gutten min er 6 så de klærne er ikke full så fine lengre,merker det er en del år siden han var liten.Men uansett hva det er blir det jubel uansett Jeg er 27 år og fra Vest agder og har termin 3 august. Du da??
Bråksilla og lille pille Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er 21 år fra vestfold... Å har termin 27 august....Gelder meg som en unge til å få en til.... Følte liksom at jeg lærte av sist svangerskap,fødsel og barseltid... Så er liksom utlært... heheh
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #17 Skrevet 28. desember 2008 ja,er like gøy hver gang å få de i armene etter fødselen:)Må innrømme at akkurat den gleder jeg meg ikke til akkurat,har bare gått fortere og fortere så tør ikke tenke på at jeg ikke rekker frem denne gangen:)Heldigvis er det på sommeren og ingen glatte veier Da har du ikke termin så veldig lenge etter meg så er jo morro når vi kan følge hverandre!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. desember 2008 #18 Skrevet 28. desember 2008 Formen min er veldig bra! Det eneste jeg merker er at puppene mine er ømme og litt murringer i magen Så jeg er vel ganske heldig som ikke merker så mye enda... =)
Bråksilla og lille pille Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #21 Skrevet 28. desember 2008 Hei igjen dipsy,måtte legge ei litta tulle så blei borte en liten stund. Ja det hadde vært kjempe moro om vi kunne følge hverandre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå