Bella_mamma til Benita Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 da jeg var på ultralyd fikk vi vite at jeg var en uke mindre på vei en det vi trodde. hadde egentlig håpet på en uke lengere hehe.men alt var bra heldigvis men har fått ny ultralyd 13.januar så håper oxo på å få vite kjønnet da.fikk ny time ettrsom de trenger å få satt termin var litt usikkert ettersom babyn lå gjemt. ble litt redd jeg da,men ungen var aktiv å var ingen tegn til noe galt men de ville ha meg inn senere får å ta en ny UL. noen flere som har fått beskjed om å komme tilbake senere?
Liljekonvall<3 Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 hei! =) Samme beskjeden fikk jeg! skal tilbake 19. januar og er da 31(?) uker på vei. Lege og JM vil trekke den tibake 4(!) uker, så det blir spennende å se om jeg kanskje får februar/mars gutt i stedet! Uansett.. ungen kommer når han kommer! Veldig liten sjans for at h*n kommer til termin..
karamell mamma Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Det samme skjedde meg når jeg var på UL. Jeg skal tilbake til ny UL på Ullevål i morgen faktisk. Jeg er 10-14 dager kortere på vei enn menstermin. Bebisen var helt perfekt og VELDIG aktiv, så jeg gleder meg til en ny titt i morgen. Vi får forresten en gutt!
Hunndragen Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Her er det omvendt. Lege og jordmor mener at jeg er omtrent to uker lenger enn det jeg selv tror ( i forhold til størrelse på livmor). Skjønner ikke helt hvordan det kan stemme, og spurte om den kunne være større om det var to. Og det kunne de ikke utelukke (hjelp!). Så da blir det spennende å se på ultralyd i januar! Jeg tror imidlertid hverken det er to eller at jeg er lenger på vei. Er det mulig? Er størrelse på livmor individuelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå