Gå til innhold

Flere med smerter i siden ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18 uker i dag og har så vondt nedover langs høyre siden. Lurer på om det kan være livmorbåndene som strekkes. Men kjenner ikke noe på venstre siden. Noen andre med slike smerter tro ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok riktig det du sier har det samme selv ringte legevakten bare får å få det bekreftet i går.man får som regel samme smerter som v mensen smerter når livmor strekker seg.å det kan holde på helt til uke 30 eller lengere:-)vis du føler at noe ikke er riktig så kan du bare ringe legevakten da får du svar av en lege som sentralbordet ringer opp. har ringt masse dit hehe.

kos deg med magen

Skrevet

Hei Sonata08!!!!!

Så utrolig kjekt å se deg her inne!! (Vet ikke om du husker meg)

Trykket på feil forum, og ramlet over denne tråden;) Har tenkt på om det gikk din vei igjen, siden vi begge mistet i mars.

Jeg har nå kun to uker til termin og venter en jente;) Veldig kjekt! Er ganske lei nå, for ikke å snakke om at jeg er på størrelse med en flodhest;(

Hvordan er formen din? Bortsett fra smerter i siden? Hadde også det- tror det er det som kalles ligamentsmerter, altså livmoren som strekker seg.

Ønsker deg masse lykke til videre! Det er vel snart tur for ul, da?

Skrevet

Hei!jeg er i uke 17, og på selveste julaften så fikk jeg intense smerter i høyre siden. Endte opp med at jeg ble sendt på sykehuset med mistanke om at det kunne være blindtarm betennelse. Ble liggende på sykehuset til første juledag, men smertene gikk over og de fant ikke noe som kunne forklare smertene. Har i etterkant hørt om flere som har opplevd lignende ting under graviditeten.

Skrevet

Hei ¤mamma¤ !!!!! Det er klart jeg husker deg :-) Vi var jo veldig i samme båt i vinter. Husker jeg lo så jeg ristet her jeg satt og leste at det var andre galninger der ute med testemani og oppgitt mann i huset.

For meg ble det også en ekstra runde med exu i juni. Men nå er jeg 19 uker på vei og håper alt går bra. Var på UL i går og de fant at morkaken ligger over livmoråpningen, så litt å engste seg over skal det alltid være :-) Det blir visst en jente denne gangen. Har to gutter fra før så moro å få oppleve en jente også. Er formen bra ?

Skrevet

Hei!

Åh, herregud- stakkars deg!! Exu i tillegg....

Ja, jeg så akkurat innlegget ditt på 3 trim. To av mine venninner hadde det også. De kunne ikke ha sex etc, men heldigvis flyttet morkaken seg hos dem begge. De hadde ganske mye blødninger, spesielt hun ene, helt sånn styrtblødning, men alt gikk bra. Begge fødte normalt nå i vinter;)

Min form er fin. Termin om bare ni dager, og ganske klar nå. Blir også jente (har en gutt fra før som blir to i morgen) ;)

Masse lykke til fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...