Gå til innhold

hjelpes for en energi da :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært i en haug av familieselskap i jula (som alle andre) men jeg er ikke sliten.. ikke en plass.. styrer som bare det her hjemme å rydder... rensker boden. rydder og rydder og rydder.

er 4 dager til termin..så jeg burde jo egentlig ligge å lade, men jeg klarer det bare ikke..

flere som har det sånn så nærme termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å det gir seg søren ikke :P nå har jeg stabla masse kasser. fant masse barnetøy jeg har kjøpt på salg som jeg hadde glemt hehe..

ganga er full av søppel hehe.. off.. høres jo ut som om vi lever i en søppelhaug med masse gamle ting. gjør ikke det altså.. syns bare ikke det er vits å ha ting en ikke bruker.. hvertfall ikke på en dag som dette :P hehe..

Skrevet

Jøss, så flink du er!:)

Her ligger jeg på sofaen og ser på flinke mannen min som farer rundt og ordner alt som skal ordnes i disse dager. Finnes ikke energi til annet enn å tenke over hva som bør gjøres og håpe at morgendagen blir bedre...:)

Skrevet

Det er nok en liten siste innsats på redebyggerfronten tenker jeg ;)

Skrevet

Kalles nesting det...hehe...du lager ett perfekt lite rede så du er klar til lille fugleungen kommer!!! Jeg rydder skapene som en galing, vasker klær, fikser og styrer....må jo være klar!!

Skrevet

hihi :P driver du også å pirker med kluten i krinkler og kroker? spess i kjøkkenvasken hehehe.. der er jeg en helt på å skure..

fått for meg at dørhåndtak er vanvittig ekkelt.. så de må hvertfall vaskes hehe..

tror også det kalles fritidsproblemer :P hehe

Skrevet

Sånn type energi kan jo faktisk være første tegn på fødsel. På fødselsforberedende kurs jeg var på ba de mannfolka være obs på sånne tegn. Mange tror de setter igang fødsel med å vaske huset, men egentlig er det fødselen som gjør at man vasker sa jordmor.

Skrevet

da løper jeg maraton den dagen jeg skal føde da hehe.. har egentlig hatt så masse energi opptil flere ganger i svangerskapet hehe..

men jeg har også hørt det.. flere jeg kjenner som sier at de var sånn dagene før fødsel.

men jeg håper jo på 2009 hehe..høres sikkert rimelig teit ut, men jeg har ingen plager så det gjør meg ikke noe å gå litt lengre heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...