OhBaby! Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 er jo leeenge til jeg skal føde,men spennende å høre erfaringer. jeg heller nok mest mot fødeloftet,og så får jeg heller bare bli kjørt ned på avd om det skulle oppstå noe
OhBaby! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. desember 2008 ingen vestlendinger her?? da får jeg nok allefall plass på fødeloftet når tiden kommer. :)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Har født på SUS, men vanlige føden ikke fødeloftet. Valgte det fordi jeg ville ha muligheten til smertelindring i form av epidural om jeg trengte det. Man kan jo det oppe i syvende og, men følte bare at det ville være litt nederlag å bli trilla ned. Skal føde på vanlige føden neste gang og. Kjekt å få komme på hotell etterpå og. Men har bare hørt positive ting om Fødeloftet der, og sanne andre ABC avdelinger andre steder i landet.
Tulla med tre små Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jeg og min søster har til sammen tre fødsler bak oss på fødeloftet på SUS, og vi er begge enige om at det er en super plass å føde! (Selv om jeg helst vil føde hjemme neste gang selv.) Vet ikke om du har vært oppe og sett, men fødestuene er nesten som et hotellrom med dobbelseng og badekar, og utrolig fin utsikt, hvis du orker å legge merke til det! Hehe. Du kan være der i opptil to døgn før du enten reiser hjem eller overflyttes til hotellet, og partneren din kan være med hele døgnet om du ønsker det. Det er utrolig rolig og avslappet stemning på loftet. Du får lov å kjøre løpet som du selv vil, og jordmor kommer og er med når du måtte ønske det. For mitt vedkommende: En perfekt fødselsopplevelse så langt! Anbefales!
Minesmå:)+en til! Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Dette lurte jeg også på... tror jammen jeg skal satse på det denne gangen. Når har du termin OhBaby?
OhBaby! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2008 åh,så herlig å høre!! jeg tenkte meg at det var litt mer som "hjemme" der oppe i 7ende. om jeg plutselig må ned på vanlig avd. får jeg bare ta det som det kommer. men er innstillt på å prøve kun med vann og akupunktur i første omgang. *sjønnassen* : jeg har ikke termin før i slutten av juli,så er ute i god tid kan man si! håper bare ikke de har sommerstengt der da... frister allefall veldig med familierom,og få være alene bare oss den lille familien. :) du da?
Minesmå:)+en til! Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Termin 30 mai.... har lyst å prøve fødeloftet denne gangen! Hvis vi feaker ut får vi bare bli trillet ned til fødeavdelingen og epiduralen! hehe.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå