Gå til innhold

Svangerskapskvalme.......Tusen takk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk til den personen her inne som for en stund siden foreslo noen skiver ingefær, kokende vann, litt sitron og sukker mot kvalmen.

Den forsvant nesten med en gang ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må jeg høre mer om! Hvor tykke skiver? Hvordan er fordelingen mellom de ulike ingrediensene?

 

Drakk du det bare én gang, og siden har du ikke vært kvalm??

Skrevet

Skar en 5-6 biter hvor hver var på str. med en 50 øring. Puttet dem inn i en te-klype og helte kokende vann over. Tok et par spruter sitron og en halv tsk. sukker. Har ikke vært noe særlig kvalm før idag, så jeg var litt spendt. Holdt med den ene koppen. Ikke noe kvalm nå ;-)

Skrevet

Oioi, skal jeg jaggumeg prøve også! Går på kvalmestillende nå, men de gjør meg bare suuupertrøtt, og kvalmen kommer like fort tilbake...

Skrevet

Dette skal jeg prøve!! :) Begynner å bli heftig lei kvalme og oppkast som har stått på i 4mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...