Gå til innhold

Uff, magen er så stram, øm og vond i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er normalt med sånne dager er det ikke?

Merkelig at en skal føle seg usikker fjerde gangen en går gravid, men det er skikkelig ubehagelig i dag, bare ligger på sofaen jeg, blir litt anspent og det går utover korsryggen så den også verker litt. Mye kynnere når jeg beveger meg, og ellers øm, vond og stram. Hjelper jo ikke at den lille der inne vrir og vrenger på seg og kommer med noen "eselspark" i de merkeligste retninger.

Er forresten 31+5 i dag. Er det flere som har sånne dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her:) har hatt sånn siden uke 30 ca og er i uke 39 snart.... indre blåmerker!!!! og magen er ikke sååå tøyelig lengre.. h*n skal jo ha mere plass vettu:)

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Føler med dere! 29+4 i dag, og går med tvillinger...

Tror jeg hadde prematur rier i natt... Smertefullt.. Magen er har og stiv i dag. Musa mi er så øm atte fy!! Kjennes ut som at noen har tuppa meg å høna med en vernesko!!! Ryggen er øm og kramper seg innimellom...

Regner med at det er normalt... Dette er min aller første gang!

Skrevet

hahahaha *lol*

Nå måtte jeg le. Det med musa/høna og en vernesko. Har hatt noen slike dager jeg og. God beskrivelse!

Skrevet

Greit å høre at vi er flere, da er det sikkert normalt.. Hvis det er en form for "voksesmerter" misunner jeg ikke dere med to i magen, blir vel hakket værre da?

Er virkelig ille i dag, magen står helt i spenn, og er nesten som knip på toppen. Har nesten ikke orket spise i dag jeg. Nå skal jeg legge meg tidlig og håpe det er bedre i morgen.

Skrevet

Hadde det slik for et par uker siden. Ble faktisk så ille at jeg dro til legen. Skjønte ikke helt hva dette her var, alt gjorde vondt! Om jeg stod, gikk, lå eller satt...

Var bare voksemønsteret til babyen tydeligvis, den tok litt ekstra plass slik at alt ble presset ut og bak, ikke at det hjalp meg mot ubehagelighetene. Den stramme og ømme magen er der fortsatt titt og ofte. Vet ikke helt hva det kommer av, men sikkert noe med liggestillingen til barnet eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...