Gjest Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hvordan vet man at det ikke er kynnere eller vanlige rier?
Lea1977 Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er i uke 28 og har hatt kynnere i lang tid.Hos meg så kommer de når jeg går men stopper når jeg stopper opp. Jeg aner ikke om dette hjelper men man vet jo aldri :=) Lykke til
flypapir Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Dengang jeg hadde maserier var de mye vondere enn kynnerne jeg hadde hatt. De kom i tillegg relativt regelmessig i noen timer, før de dabbet av igjen... Hadde da pause noen timer før de startet på´n igjen. Var lenge i tvil om det var rier, men da de "ekte"riene kom skjønte jeg at det ikke var det.. Er ikke alltid så lett å kjenne forskjell, tror nok det er derfor mange har bomturer på sykehuset...
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Er i uke 34 nå, og jeg har hatt kynnere i maaaaange uker, men den siste uka har de vært veldig kraftige (men IKKE vonde), og de har kommet mye oftere enn vanlig. Jeg må puste meg gjennom de fleste, føler meg så dum når jeg sitter og puster og peser, som om jeg innbiller meg selv at det er rier, hehe. Men det hjelper faktisk! Kan være det er maserier da? Selvom de ikke er vonde? Håper ikke hun kommer ut enda, hun får holde seg inne til over nyttår iallefall
flypapir Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Hmm..ikke godt å si.. Jeg er absolutt ingen ekspert, men jeg vil tro at det går under kynnere sålenge de ikke er vonde. Har selv slitt med kynnere store deler av svangerskapet og de har virkelig tatt seg opp nå mot slutten, men tror ikke det er fødsel på gang av den grunn (hvertfall ikke her)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå