Gjest Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Synes jeg nettopp gikk rundt og var nervøs for om jeg kunne være gravid og tok en test i håp om å roe nervene med at jeg selvsagt ikke var det og den var strålende positiv likevel... Og nå begynner jeg snart på uke 9! Uke 9!!!! Herlighet! 1. trimester er jo snart over. Hvor ble det av? Uff, skumle greier dette, kommer jo til å bli 4. barnsmor før jeg vet ordet av det om det fortsetter slik, hehe... Andre som føler tiden flyr? (Litt for fort)
mini blir storebror Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hei.. bra du har det sånn.. føler tiden går seint.. blei satt tilbake 2 uker når eg var på ultralyd. fra 11 til 9. men sjønner ikke det helt heller.. når eg har 28 dager syklus å eggløsning ca 14 dager etter som normalt lissom. hehe.. men kjekt det går fort for noen.. ':) lykke til videre':)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Jeg syns det går sååååå treigt jeg da. Er 9+2 og syns det er lenge til jeg kan se frem mot mindre kvalme og litt mer sikkerhet. Men siste trimesteret gikk fryktelig kjapt forrige gang så den biten kommer sikkert til å fly nå også
Musemor med tre søte små Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jeg syns tiden går alt for sakte, jeg. Er bare 7+5 og det føles som en evighet til 2. trimester ;-(
J -76 Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Jeg opplever også at tiden går saaaakte, er 9+4, og beklageligvis har kvalmen kommer tilbake igjen etter en ukes pause, blæ. For min der tror jeg tiden vil fly fortere i 2. trimester.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 syns det går sååå seint,skulle ønske det gikk litt fortere disse ukene.regner med at når jeg kommer til uke 14 så blir alt fint:)
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Kanskje det er fordi jeg har 3 barn fra før? Dagene går veldig fort da liksom ;-) Har jo ikke tid til noe egentlig føler jeg før en dag er over og neste begynner.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Idag gikk jeg inn i min 6 svangerskapsuke og føler tiden går sakte.. altfor sakte .. Gleder meg til nyåret begynner - så har jeg bryllupet å se frem til i februar. regner med tiden frem til da bare vil FLY avsted (håper hvertfall det ) ' Ser frem til å begynne på jobb igjen - i håp om at ukene skal gå fortere. Ellers; er det noen som vet om det går an å få nedtelling i uker + dager på din egen side her på BIM? Nå viser bare min side at jeg er i min 6 uke . synes å huske at sist viste de uker + antall dager
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Endelig!! snart mamma til 2: Når jeg la inn termin på min side så kom det opp uker+dager igjen
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #10 Skrevet 28. desember 2008 Forklarte meg nok litt feil jeg får opp hvilken uke jeg er i og antall dager igjen (virker ikke som det minker=)) Men lurer på om det går an å foreta noen innstillinger slik at det viser uke+ dag eks slik: 6+1 dag eller uke 6+ 2 dager??
Kjærlighet <3 Skrevet 28. desember 2008 #11 Skrevet 28. desember 2008 Mener det er babyverden som har en slik telling :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå