Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Vår eldste sønn er så lik min far at det er rart å se. Jeg har bestandig fått høre at jeg er lik pappa men guttungen er enda mer lik. han er som snytt ut av nesa på bestefaren. Han er ikke lik faren sin i det hele tatt Vår minste sønn er veldig lik faren sin og oldefaren. Lillegutt har blå øyne da og faren har brune.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Eldste ligner mest på pappan sin, men med mørkere farger. Noen ganger ligner han veldig på meg også da, bl.a på bildet inne på profilen min. Mellomste får jeg stadig høre at ligner meg og min familie, speiselt min bestefar da han var yngre. Minste ligner liksom ikke helt på noen synes vi, og alle sier det samme, han er bare seg selv han.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Mini er prikk lik faren, har vært det siden han ble født, Mens minsta er veldig lik meg. Så gjennom babyalbumet mitt og trodde nesten noen hadde limt inn et bilde av henne for det var så likt
Honningmelon Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Gutten vår på 5 år er prikk lik sin far. Alle sier og ser det. Minsta på 2 år er nok mest lik meg.
<3Lykkelig<3 Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Alle sier hu ligner så på store søstra mi, men syns det er så kjedelig at alle skal si det, greit nok med familie likheter, men hun ligner mer og mer på meg. Bilde av gullet på 1års dagen var kjempe likt meg som liten sa mora mi, det er gøy å høre
fox`y Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 3 åringen er lik farfaren og pappan sin. har kunn øyne og hårfarge fra meg. 1 åringen er som snytt utav faren, både utsene messig og tempramang. har kunn hårfargen og øyne fra meg han også.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Han er nok veldig lik meg. Og faren min, han har til og med føflekk på samme sted som faren min. På babybildene ser du nesten ikke forskjell på han og meg. Så likheten har han fra min familie tydligvis:) Og godt er det.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Sønnen min er utrolig lik faren sin. Hadde det ikke vært for forskjellen i klær og kvalitet på bilder, hadde det vært umulig å se forskjellen på de to på barnebilder. Det som er enda mer "skremmende" er hvor lik han er faren i fakter og kroppsspråk. Måten junior går på, står på, slapper av på er så likt faren at jeg blir litt satt ut noen ganger. Antar at kroppsspråk og fakter kan gå i arv også, for det er påfallende likt
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Største er lik meg og minste er lik pappan:) En hver altså
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 28. desember 2008 #10 Skrevet 28. desember 2008 Eg veit ikkje heilt eg men alle seier at gutten min er lik meg, han blir 5år nå i mars. Og eg ser masse fra mamma i han når eg ser på hennars babybilder, mange like uttrykk. Jenta mi veit eg liksom ikkje heilt, ho er 2,5år og er veldig lik dattera til søstra mi...... Men ho har nok litt meire frå mannen min si side, trur eg........ Dei er begge to ei herlig blanding av sine foreldre
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 28. desember 2008 #11 Skrevet 28. desember 2008 Ungene her er dønn like faren sin... Mørke øyne, gyllen hud, like trekk osv... Med unntak av minste:0) Han er LITT lik meg.
Raych Skrevet 28. desember 2008 #12 Skrevet 28. desember 2008 Eldstejenta er prikk lik meg både av utseende og fakter:) Minstejenta er også mest lik meg, men har fått litt mer av faren sine trekk også
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 28. desember 2008 #13 Skrevet 28. desember 2008 Lillemor er kjempe lik pappan sin. Og kjempe lik meg. Hun er like lik oss begge, men veldig lik faren sin i oppførsel:D
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #14 Skrevet 28. desember 2008 Jenta er lik meg. Jeg er blond, og blå øyne mens faren er mørk og mørke øyne.
Alba44 Skrevet 28. desember 2008 #15 Skrevet 28. desember 2008 Han er lik oss begge. Har tydelige trekk fra både meg og mannen. På barnebilder av meg så er han mest lik meg.
Joikaboll@ Skrevet 28. desember 2008 #16 Skrevet 28. desember 2008 Snuppa er lik mamman sin. Påsan er lik pappan sin. Tævan er lik sin pappa. Tassen er lik morfar. Knappen er lik på tjaa.... postmann???
1 Skrevet 28. desember 2008 #17 Skrevet 28. desember 2008 Jenta vår har arvet sin fars særegne øyne, derfor blir hun også veldig lik ham. Men resten av henne er veldig likt meg når jeg var liten, men det er det ingen som ser pga av øynene..
HTC Skrevet 28. desember 2008 #18 Skrevet 28. desember 2008 Våre barn ligner egentlig ikke på noen av oss! Tror nesten jeg har adoptert i søvne og har hatt innbilte svangerskap... =)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 28. desember 2008 #19 Skrevet 28. desember 2008 Eldste er veldig lik faren sin, mens minste er prikk lik meg da jeg var baby:) Ulike søsken;)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 28. desember 2008 #20 Skrevet 28. desember 2008 jeg får alltid høre at lillemor ligner meg... helt til de møter pappa`n hennes... )
Verdens tøffeste mamma Skrevet 28. desember 2008 #21 Skrevet 28. desember 2008 Jenta mi er veldig lik pappaen sin. Hun er derimot mest lik med i personlighet..
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #22 Skrevet 28. desember 2008 Begge er en god blanding av både meg og sambo, I det ene øyeblikket er de klin lik meg og i det andre øyeblikket er de helt lik pappaen : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå