Gjest Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Har dere satt dere inn i vitenskapelige fakta?? Alt dere kommer opp med er astrologi og ikke astronomi, det er stor forskjell.. Leser dere artikler av Knut Jørgen Røed ødegård f. eks.? Bør dere ikke stole mer på han enn hva hvem som helt legger ut på YouTube o.l.? http://www.astro.uio.no/ita/nyheter/myter_0403/myter_0403.html Her er bare en vitenskaplig artikel om fenomenet. Hvis man leter mer finner man flere av disse, eller er kanskje alle med i hele konspirasjonen???
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er ikke med på denne konspirasjonen.. Du skjønner- jeg gikk under i tusenårsskiftet.....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 såklart har jeg det neffi. Det er flere vitenskapelige bevis på at denne planeten passerer oss i 2012. Det eneste de ikke vet er nøyaktig hva som skjer, men de vet at den vil forårsake store endringer i vær og klima. Men det vitenskapelige til side, jeg tror jorden skal renses. Det har skjedd flere ganger i jordens historie. Flere mener at det er denne planeten som har forårsaket dette tidligere. Man mener den har forårsaket både istid og den såkalte syndfloden. Denne planeten passerer hvert 3600 år. Dette er såklart spekulasjoner, men at den skal forbi oss i 2012 er helt sikkert. Det er vitenskapelig bevist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå