*tyren72* Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Har nettop vært igjenom vårt 4 ICSI forsøk uten at det ble noen spire denne gangen også. ( forsøket ble avbrutt pga dårlige egg) Kan noen se om vi kommer til og få en liten en noen gang eller om alt håp er ute her? Vi er veldig usikre på om vi skal ta ett forsøk til.. Håper noen kan se noe på oss enten om det er positivt eller negativt. Håper på mange svar Jeg 16.05.72 Han 08.04.75
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Dere må ikke miste håpet. Føler helt klart spire på dere. Har en god følelse på neste forsøk. Men jeg spår bare på magefølelse og intuisjon da, så du får ta det med en klype salt. Men jeg har en sterk følelse knyttet til deg og barn, ikke gi opp håpet!!
*tyren72* Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 tusen takk anonym håper du har rett. noen flere som orker og se?
*SmurfeMamma* Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 det blir baby på deg:) føler en gutt!! er nesten helt sikker på at du vil bli mamma:) NÅ kjenner ikke jeg til din historie, men hvilke sykhus er dere på? tenkte jeg bare ville gi et lite tips.... du burde prøve i porsgrunn, de er de beste i landet på kunstig befruktning.. dit kommer det mennesker fra hele verden for å å prøve "Lykken".. min venninde jobber der, og hun sier at det er svært sjeldent de misslykkes, selv om det er veldig dårlig kvalitet på både egg og sperm. mins hun sa de hadde utviklet en ny måte og gjøre dette på. ønsker deg iallefall lykke til på ferden!! klem
*tyren72* Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 kjære lilleknøtt. Tusen takk for svar :-) Vi har prøvd nå i snart 4 år og har hatt 2 forsøk i porsgrunn uten noe hell, så vi tenkte og prøve i haugesund, der er de vist også veldig flinke.Vi har nå hatt 2 forsøk der også uten noe resultat :-( jeg har noen barn fra før men ikke min sambo så jeg håper virkelig vi kan få en sammen en vaker dag, allikavel om meste parten av håpet er borte... Noen andre som har lyst og prøve?
*SmurfeMamma* Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 hvor lenge er det siden dere prøvde i porsgrunn da? bare det siste året han utviklingen vært stor der... jeg ville prøvd der en gang til jeg var jeg dere, har en god følelse på at det skal klaffe for dere i 09:) lykke til iallfall!
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 hei, fikk lyst til å se litt på deg, men vil også bare si at jeg ikke er så aktiv med kortene om dagen så ta alt med en klype salt jeg føler at dere vil få en liten gutt, men tror dere velger å vente litt til før dere tar neste forsøk. føler dere trenger en liten pause mentalt også, for det tar veldig på dere denne prøvingen. men jeg ville absolutt ikke gitt opp for alltid hadde jeg vært dere!! masse lykke til, dere er begge sterke nok til å klare et forsøk til føler jeg!
*tyren72* Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2008 Lilleknøtt.. Vi hadde våres forsøk i porsgrunn i fjor, men vi har egentlig sakt at orker vi ett forsøk til så blir det i Haugesund tror jeg, men ingen vet hvor haren hopper :-) Men tusen takk for gode råd..... Kjære *WhiteLily*medavleggerimagen:) Tusen takk for at du ville se på meg.. det stemmer det du sier med at vi kommer til og vente litt med forsøkene våre siden dette tar mye krefter fra oss begge, men ser du når ca vi kommer til og klare dette? Ja jeg tar så klart dette med en klype salt men det er jo utrolig intr og se om det stemmer, dere er jo veldig flinke mange av dere... Vist du har lyst på ett teste spørsmål så kan du se på dette: * hvor mange barn har jeg fra før? alt : 1 barn * 3 barn * 5 barn Tusen takk igjen *WhiteLily*medavleggerimagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå