tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 begynte for 3 timer siden, skikkelig smerte i ryggen (spesielt i korsryggen) og framme i lysken. ikkje særlig vondt i magen egentlig, de begynte regelmessig med 10 min mellomrom men no ligger det fra 7 min til 15 min mellom hver... E dette rier? Og når bør eg ringe føden? er 4 dager over termin no!!!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hei vennen:-) ÅÅÅÅÅÅÅÅ så spennende:-) Jeg syns det høres ut som rier ja! Mine rier var mest ondt i korsryggen også. Er du langt unna sykehuset? Skal visst ringe når de er regelmessige med 5 min fra den ene begynner til den andre begynner. Men avhenger jo litt av hvor mye tid du bruker på å komme deg til sykehuset. LYKKE TIL!!!!!!! Hååååper du har startet!
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 HEEEIII:) leste nett melding din! Så lenge du lå da.. offa... du må komme med en utdypende fødselshistorie:) og nydelig navn dere har valgt;) Ja, har ca en time kjøretur til føden, så det er et stykke! men føler de er så uregelmessig ennå at eg ikkje har ringt til de! Eg som håpet på at han kom til å holde seg inne til 1 januar:) Det gjenstår å se no:) Men syns ikkje eg har noe særlig sammentrekkning i magen heller, og ingen blødninger eller noe som de sier er vanlig, men hver sammentrekkning varer i ca 50 sek no..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Ok ja du kan sikkert vente litt til. Men vent ikke for lenge. Eg lover deg at du ikke har lyst å sitte i bilen 1 time med intense hyppige rier! Ja du skal få historien når du har født;-)Da må jeg få høre din også! Er så spent på deg nå! Skjønner du vil han skal bli der til nyttår, er jo bare noen dager om å gjøre.. Men om du reiser i dag, skal jeg se etter deg på barsel i morgen. Skal opp på kontroll av gullet sin vekt, og mitt blod trykk. Så om du skulle ha en kjapp og grei fødsel ser jeg deg kanskje;-) He he nei skal vel litt til for det da:-D Men hadde definitivt vært kjekt! Masse lykke til!!!!!!! Kommer til å følge spent med! Klemmm:-)
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 Nei, frister ikkje å sitte i bil med dette når de kommer tett... syns det er gale nok no:) haha.... Hehehe... tviler egentlig på det blir noe baby idag, men skal selvfølgelig aldri si aldri, men no er de oppi 20 min mellom hver.. De bare lurer meg:) Nesten så det hadde vært bedre om vannet gikk så man kunne være sikker på at no var det i gang i stedet for sånne tulle rier som dette!!!! Kommer til å holde deg oppdatert vettu!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå