Gå til innhold

Hva bruker dere til kalkun?


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener tilbehør.

Vi har waldorfsalat, saus lagd på krafta av innmaten og fløte, soppstuing pleier vi og å ha. Samboern vil gjerne ha pomfri til, mens jeg vil helst ha ris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer litt.. Noen ganger ris, bretagne kylling saus og grønnsaker. Andre ganger poteter, fløtesaus og grønnsaker. Waldorfsalat følger alltid med her. Også er jeg veldig glad i rosenkål.

Skrevet

Vi har hatt kalkun på nyttårsaften de siste 6 årene...så nå har det blitt en tradisjon;)

Vi har poteter og fløtesaus (som vi lager av krafta fra kalkunen og posesaus, hehe). Så har vi waldorfsalat, rosenkål og gratinerte grønnsaker (grønnsaker og ostasaus inn i ovnen), nam, nam:))

 

Men soppstuing hørtes godt ud...kanskje jeg skal slå til med det også i år;)

Skrevet

Vi har indisk lammeris, ved siden av...fyllet består av epler og svisker.. sjy laget av kraften fra kalkunen.... waldorfsalat, rosenkål og lefse.... nam-nam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...