lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Mener tilbehør. Vi har waldorfsalat, saus lagd på krafta av innmaten og fløte, soppstuing pleier vi og å ha. Samboern vil gjerne ha pomfri til, mens jeg vil helst ha ris.
miren Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Varierer litt.. Noen ganger ris, bretagne kylling saus og grønnsaker. Andre ganger poteter, fløtesaus og grønnsaker. Waldorfsalat følger alltid med her. Også er jeg veldig glad i rosenkål.
*gruffalo* Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Vi har hatt kalkun på nyttårsaften de siste 6 årene...så nå har det blitt en tradisjon;) Vi har poteter og fløtesaus (som vi lager av krafta fra kalkunen og posesaus, hehe). Så har vi waldorfsalat, rosenkål og gratinerte grønnsaker (grønnsaker og ostasaus inn i ovnen), nam, nam:)) Men soppstuing hørtes godt ud...kanskje jeg skal slå til med det også i år;)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Vi har indisk lammeris, ved siden av...fyllet består av epler og svisker.. sjy laget av kraften fra kalkunen.... waldorfsalat, rosenkål og lefse.... nam-nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå