Gå til innhold

Hei! Ny her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har vært litt på dib før, men holdt meg til klubbsiden til barnet mitt. Vi er i 9 pp nå, og begynner vel som mange andre å bli litt utålmodige ;-)

Jeg har sykluser på alt mellom 21 og 26 dager (en og anna syklus har vært på 28 dager...). Før jeg ble gravid første gangen hadde jeg helt regelmessige sykluser. Har operert vekk cyste fra eggstokken, så det kan jo hende det virker inn på prøvingen? Skal iallefall bestille time hos legen snart, for vi begynner å bli litt utålmodige på at ingenting skjer ;-)

Ser at veldig mange har lange sykluser, men er det noen som har korte slik som meg?

Lykke til alle sammen med prøvingen :-)

2009 blir vel vårt år :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Vil bare ønske deg lykke til jeg! :o)

Skrevet

Hei og velkommen hit da!!:):) Jeg har som regel sykluser på 28 dager, den har vært stabil siden jeg fikk menstruasjonen, men etter en ma i sommer så har den variert litt mellom 28 og 30 dager. DEn er ikke lett å fårstå seg på den kroppen!:P

Håper dere lyktes snart!:) Selv er vi fortsatt i 2 pp etter ma i sommer, skulle ha begynnt på 3 pp, men tanta dukker ikke opp å alle testene er bare negative. Så vi sitter her å venter på...noe..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...