FruV Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Venter mitt 2 barn 28 juni. Jeg og samboeren min har snakket om å dra til thailand i februar. Vet det er en del forhåndsregler jeg må ta i forhold til vaksine og mat. Noen som har vært i thailand mellom uke 22 - 25 i svangerskapet? Og hvordan har det gått? annbefales det?
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Jeg ville ikke gjort dette, men det blir jo en individuell avgjørelse. Var med tungt hjerte vi avlyste vår bryllupsreise dit i uke 21- men dette blir selvfølgelig opp til deg. Jeg tenkte mest da på helsetilbudet der nede om det skulle skje noe, men så hadde jeg tidlig i svangerskapet hatt blødning. Thailand er der tross alt neste år også.... De leger og jordmødrene jeg snakket med dette om anbefalte det ikke- men de nekter deg jo ikke dette, men om du skal dra i Februar er du vel litt sent ute med vaksinene allerede....om du ikke har dem vel og merke.
flypapir Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Må bare si at helsetilbudet i Thailand er mye bedre enn her i Norge i mange tilfeller. Store, flotte sykehus med dyktige leger finnes mange steder i landet. Det du burde sjekke er om det finnes slik i nærheten av der du skal være (dersom du bestemmer deg for å reise). Selv ville jeg nok reist til Thailand selv om jeg var gravid, men det er fordi jeg ikke hadde klart å holde meg unna.... Har bodd der nede selv og har vært der mye utenom dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå