Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har det? Har aldri vært plaget med det før jeg ble gravid, nå har jeg det hver dag. Men det har først kommet rundt uke 25, er nå i 30. Det dunker ofte i hodet fra jeg står opp, og varer hele dagen. Kan ha opphold, men er mye plaget. Vil jo ikke ta mye paracet, men noen ganger holder jeg på å bli gal og bare må ta.

Noen som er i samme situasjon, og evt har gode råd?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten daglig her. Du kan ta paracet. Ikke noe problem, bare ikke overskrid anbefalt dose. Og prøv å drikke nok. Det er mitt store problem- å drikke nok. Og legg deg ned for en hvil hvis det er ekstra ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...