moder3 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Kan dere se litt på disse klærne og si hva dere mener? www.lipfish.com trykk på "bilder". Så ser du den rosa dragekjolen (bilde nr tre øverst), dragesettet med bukse og genser (bilde nr èn på rad nr tre) og jumpsuit i grønn med brun ape på i raden under. Hva synes dere om disse, er det noe dere ville brukt til deres yndige små? ;o)
ampall Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Så morsomme klær Jeg ville brukt dragekjolen og dragesettet!! Ikke jeg da, men til de små... hehe... Hadde ikke helt sansen for jumpsuiten, men det er bare fordi jeg ikke liker den grønnfargen
moder3 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Ja jeg må si jeg er litt enig der, likte selv best drageklærne og. :-)
Hakkamella Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Litt løfta øyebryn her. Mest fordi noen av plaggene har denne ekstra 'foten' eller noe som liksom bare henger i løse luften. Men drageklærne hadde vært artige til f.eks karneval og sånt. Men det er min smak.
Fire småtroll Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Så vittig, jenta mi på 19 mnd fikk av disse klærne til jul hun, av sin tante som bor i England. Jeg synes de var kjempetøffe!
moder3 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2008 Å, så artig da ) Ja de er ikke så mye å finne her til lands enda, så derfor jeg skal prøve med ett lite parti og se hvordan det går. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå