Linn&Casper Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Jeg lurer litt på om sønnen min er understimulert på noen områder i forhold til gjennomsnittlige 3-åringer. Jeg ønsker å utvikle språket hans og motorikken. Noen som har noen gode råd eller vet om noen fine leker som kan hjelpe?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hvorfor tror du han er understimulert? Går han i barnehage? der fanger de oftest opp slike ting om han ikke utvikler seg som han skal. puslespill har mine unger likt fra de var 1-2 år gamle, de lærer veldig mye av det. Også bøker er fint å lese til ungene for at de skal lære seg ord, og dermed utvikles språket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå