Gå til innhold

Understimulert 3-åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om sønnen min er understimulert på noen områder i forhold til gjennomsnittlige 3-åringer. Jeg ønsker å utvikle språket hans og motorikken. Noen som har noen gode råd eller vet om noen fine leker som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du han er understimulert? Går han i barnehage? der fanger de oftest opp slike ting om han ikke utvikler seg som han skal. puslespill har mine unger likt fra de var 1-2 år gamle, de lærer veldig mye av det. Også bøker er fint å lese til ungene for at de skal lære seg ord, og dermed utvikles språket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...