Gå til innhold

Kan noen anbefale en god bok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker krim,fantasy og reality men hadde vært gøy med noe humor også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, "good omens" av Terry Pratchett og Neil Gaiman er fantasy og humor, og nærmest en tidløs klassiker, men bør leses på engelsk for optimal nytelse ;)

Er lite bevandret innen krim og reality, men for dyrevenner anbefales "the wild road" og "the golden cat" av Gabriel King. Er også fantasy, litt sånn kattenes ringenes herre - både skummel, trist og fin :)

Skrevet

Signerer Good omens :D

Siden du liker krim kan jeg anbefale Kathy Reichs' bøker og R.D. Wingfields bøker om detektiv Frost (som serien med samme navn er bygget på) :)

Og så har jo Stephen King mye bra selv om jeg synes slutten på bøkene hans ofte "tar litt av".

Er du på jakt etter lettlest humor bør du lese Shopaholic bøkene av Sophie Kinsella.

Kos deg :))

• 7 måneder senere...
Skrevet

Siden du liker fantasy,bør du absolutt lese "De fire og han som gjør galt verre". Dette er en helt fantastisk triologi som er både spennende og meget humoristisk skrevet:)

Må jo også nevne "Sagaen om Isfolket" om du er utholdende nok til å lese en serie på 47 bøker!! Jeg har selv lest denne serien to ganger, og kommer sikkert til å gjøre det igjen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med "Jeg, Claudius" av Robert Graves. Boka handler om intriger og guff i Romerrikets første år som keiserdom. Anbefales på det sterkeste om du ikke allerede har lest den.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Liker du krim kan jeg anbefale

Iris Johansen

Tami Hoag

Henning Mankell

James Patterson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...