Gå til innhold

Vondt i magen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt i magen når jeg trykker sånn ca rett nedfor puppene i midten, på beg av livmora liksom... Noen flere? Er førstegangs så er sikkert bare overnervøs... Er 28+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia....hvis det ikke gir seg i løpet av i morgen ville jeg tatt kontakt med jormor.....vil IKKE skremme deg altså....men jeg hadde veldig vondt der og jeg hadde svangeskapsforgiftning....ofte er dette kombinert med bla.synsforstyrrelser,hodepine og høyt blodtrykk....

men ikke sikkert at det er noe av dette...så ikke bli redd selv om jeg nevner dette.:)

Skrevet

Kan man ha vondt i mellomgulvet (eller hvor det nå gjør vondt der i området) som eneste symptom på svangerskapsforgiftning? Hadde fryktelig vondt der i går kveld, og har hatt det et par ganger tidligere, men har tenkt at det er noe annet, for blodtrykk og urin er helt prima. Ikke vondt i hodet heller. Ble faktisk småkvalm av det i går... Noen som vet?

Skrevet

man får også vondt oppi der fordi alt blir klemt oppi der... det er det til meg:) men hvis du er bekymret så er det bare å ringe føden.. bedre å ringe en gang for mye enn for lite...

men hvis blodtrykket og urinen din er normal så er det sikkert for at det trykker oppi der:)

Skrevet

Er i 29. uke og Junior har liksom ikke kommet så langt opp ennå. Kan jo være at det trykker alikevel. Skal til jordmor over nyttår, så skal spørre da.

Skrevet

fikk vondt der jeg også i den tiden... ungen har ikke kommet opp der ennå sikkert ikke men magesekken og innvollene har komme opp der:) men er du usikker så kan du ringe føden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...