Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 privat eller på nettet ? hvor er best ? trenger info...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 gikk inn på www.cosmopharmas.com/NO40760 letet en stund der inne, men under hudpleie og så intimpleie, der lå afroditesprayen. Jeg bestilte intimsåpa og, og jeg har ikke angret et sekund. Når jeg prøvde dr. Greve igjen, følte jeg meg ikke rein. Den kjølet masse og var som en deo-effekt. så la jeg meg inn som kunde og bare bestilte den på nett. Fikk varen etter ca 1 uke i posten, med giro. da kan jeg betale på nettbank, noe jeg føler er lettest. Dette var helt supert. FIkk mail dagen etter bestillingen om at den straks ble sendt og sånn.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 jeg vil betale kreditt på www.cosmopharmas, men krever person nummer , kan jeg gi person nummeret mitt .?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 ja det regner jeg med, men jeg fikk mail like etter jeg bestilte, så bare be der om kontonr så kan du sikkert bare overføre med en gang via nettbank.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Den siden tror jeg er humbug og svindel. Man må ikke gi fra seg personnummeret til noen som driver seriøs business!!! STYR UNNA!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Det er jo det som er greit med valg da vet du. Noen er skeptiske av natur, og det er helt i orden, men jeg fikk bare giro og da kan betale på hvilken måte det passer meg. Da trenger man ikke oppgi fødselsnummer, personnummer eller noen ting, kun navn og adresse.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 prossesen går ikke uten å oppgi persom nummeret mitt.hvordan har du bestillt uten det ? fines det andre steder å handle sprayen?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 man registrerer seg bare som kunde, og så legger inn navn og adresse og mobil og mail, og så sende bestilling. Ikke noe personnummer eller noen ting. Men fant en mailadresse man sikkert bare kan skrive til å sende bestilling via mail: [email protected]
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 om ikke dere kjøper noe, så registrer dere i allefall på siden, så får dere månedens tilbud på mail. Nå i januar er visst hele "kjærlighetspakka" på månedens tilbud, dvs. 20% rabatt! Kjenner ei som jobber med slikt på østlandet og. Det er visst 3 utvalgte produkter hver måned som kommer på 20% avslag. Man kan jo bare melde det av igjen om det ikke er noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå