Gå til innhold

De har en tendens å glemme hvordan det var.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde rier på morgenkvisten. Ringte og fortalte det til mamma. Og selvsagt har hun igjen fortalt det til broren min. Han ringte med klar beskjed om å oppdatere dem under vegs. Om ikke jeg fikk til, så måtte jeg få søs som skal være med til å sende melding. Men han glemmer seg selv og hvordan det var da han og kona fikk jenta si. De var så smarte at de sendte melding til alle kjente om at nå var de på veg til sykehuset. Dermed raste det inn med meldinger og det ringte i ett. Til slutt måtte de slå av telefonen. Den de ikke tenkte på var stesønnen til broren min. Han fikk dermed ikke tak i mamman sin. Ni år gammel var han rastløs, og ting dro jo ut i tid.

Tror nok ikke at hverken jeg eller søs kommer til å ha prioritet på å informere de andre hvordan det går under fødselen. Kommer nok til å fortelle når det blir aktuelt å dra på sykehuset og når babyen er født.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo en del uker igjen her, men her skal INGEN informeres om når vi drar på sykehuset. Jeg har alliert meg med en god venninne som jeg vet holder tett (og som er satans god til å juge ;-) i tilfelle det drar ut i langdrag og hunden må luftes. Da får hun/de vite hva som skjer. Ellers blir det ingen lyd før barnet er ute, vasket og veid og mor er sydd og nydysjet;-)

Skrevet

Hos oss er det kun barnevakten som har visst at vi er dratt på føden. Resten må pent vente til det hele er over.

Skulle det hele, mot formodning, trekke ut i tid så har jeg ikke tenkt å ha kontakt med omverden før det hele er overstått. Så det så! ;) Hehe!

Skrevet

Jeg har heller ikke tenkt å fortelle det til folk før babyen er ute. Begge de 2 andre gangene har alle visst om det. Fått dato for igangsettelse begge gangene 2 og 3 uker over termin... så det har vært litt sånn "kan dere gjøre sånn og sånn for da skal jeg føde" he he.

Om jeg kommer igang av meg selv denne gangen skal folk overhode ikke informeres!! Kun en barnevakt.

Utrolig irriterende med en tlf som kimer i ett.

Det gjorde min, spes når jeg fikk min første. Tok veldig lang tid.

Og min kjære forvirrede samboer tok tlf da jeg hadde pressriier og gav meg den. he he.

Broren til en venninne som skulle spørre om et el annet.. HA HA.

Hadde litt annet å foreta meg enn å snakke med en bekjent.

Så det har jeg og venninnene mine ertet min kjære med i etterkant..

Skrevet

Denne gangen må vi jo skaffe barnevakt da, så noen må nødvendigvis informeres. :) Men jeg orker ikke å sende ut nyhetsbrev til alle, det blir slitsomt.

Skrevet

Min søster skal være med på fødselen, og når hun da må dra mange mil til meg, så får resten av familien med seg dette. Så det blir umulig å holde det hemmelig.

Skrevet

Vi sendte melding til familie og venner da vi dro til sykehuset sist. Fikk bare koslige meldinger med lykke til og sånt. Leste jo ikke de mens jeg føda, men var koslig å se etterpå. Når ungen var født, og vi orka det sendte vi melding til samma hurven om at nå var xxxxxx (navnet på barnet som hadde vært hemmelig hele tida) født og veide bla bla osv.

Synes det var koslig vi. Var ingen som ringte for å snakke med oss da.. alle med vett skjønner vel at man ikke skal det vel?? De som skal ha barn har vel nok med det!?"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...