Gå til innhold

Noen med billig-strips erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de blitt positive etter en stund?

Tok i forgårs og en av dem jeg tok ble positiv (ultramega svak) etter ca 5 min, men den jeg tok litt senere var negativ.

Tok i går igjen to stk, og en av dem ble som dagen før... positiv (kjempesvak...så vidt jeg så streken) men neste deretter var negativ... Tok i dag igjen og der også ser jeg streken langt i det fjerne men ikke noe jeg tørr tro på...

(ja jeg er testoman) og har ikke IKM før fredag, men i disse dager når det blir litt festing og alkohol inntak både til fest og til kos så tester jeg gjerne... derfor bruker jeg billig-strips som er billige å kjøpe=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått antydning til strek en gang de gangene jeg ikke har vært gravid. Ikke engang en skyggestrek. Helt kritthvit. Testet på ikm-dagen sist, og da fikk jeg antydning til strek med en gang, som gradvis ble sterkere. Men det var fortsatt svakere enn kontrollstreken. Har testet to ganger etter det med QR og CB digital og jeg er gravid.

Jeg vil tro at hvis du skimter en strek så har du nok HCG i kroppen... Kanskje bare ikke så mye siden det er så tidlig ennå...

Skrevet

Okay... men det som er så rart er at noen av dem skimter jeg streken men på de andre er det ikke antydning til engang...men som du sier, kan være så lite væske inntak som utgjør den lille forskjellen iogmed det er tidlig enda... tester videre fremover og håper den vil vise seg mer... har ikke sagt noe til sambo om det enda heller, da han tar de "falske" positive mye tyngre enn meg når mensen alikavel kommer, dette skjer da ofte som du kanskje forstår. Forrige gang også fikk jeg klar å tydelig positiv 2 dager før ikm, dagen etter var den helt negativ og mensen kom som den skulle... snodig!!!

Skrevet

Chick!:) Det var sånn det "startet" for meg. 2 dager før IKM tok jeg en billigstrimmel på kvelden, litt over fem min kunne jeg skimte to streker, men var utrolig svakt. Tror bildet ligger på profilen min faktisk. TOk med morgenurin dagen etter og fikk det samme. Sent på kvelden tok jeg en CB som ble positiv kjempefort!:)

Skrevet

Kanskje det var en såkalt kjemisk graviditet. At egget ikke fester seg ordentlig. Hvis du vet at dette skjer og at du ikke kan stole på testene, så er det kanskje ikke noen vits at du tester før ikm for bare å risikere at du blir skuffet...

Jeg vet det er vanskelig når man er testoman, har selv hatt et par pp'er med iherdig testing. Men det var mye bedre når jeg kuttet det ut. Ble mye mindre stresset da...

Skrevet

Takker så mye for svar fra dere begge... Testene fra i går og i dag tidlig er rimelig hvite altså... Kan muligens skimte i det fjerne en vag strek på den fra i dag, men klarer ikke si om det er farge på.( da sier det seg selv hvor svake de er)

Håper på sterkere etter hvert men tørr ikke tro... Klarer liksom ikke stresse helt ned heller da, vil så gjerne bare bli ferdig med det :P

Takket for meg for en stund siden men klarer ikke holde meg borte herfra :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...