Gå til innhold

Forstoppelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd laktulose mot forstoppelse? Jeg har hatt så forferdelig mageknip i 4-5 dager nå, og tror det kan være fordi det er omtrent like mange dager siden sist jeg var på do....

Har tatt laktulose nå, så lurer på om noen her inne har prøvd det, og hvordan/om det virker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok det i forige svangerskap. Var meget effektivt. Fikk erfare at jeg ikke måtte ha for store planer de dagene jeg tok det. Kom veldig veldig akutt her iallefall. Du må prøve deg frem.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Tok Laktulose i forrige svangerskap, men syns effekten har variert. Men man må vel prøve seg fram ift dosering som det skrives lenger oppe her, mulig jeg var for forsiktig med mengden. Selv har jeg kuttet ut jerntablettene nå, selv om verdiene er lave, blir tregere i magen av dem. Ellers; dropp banan og søt melk, er rådene jeg har fått. Fiber, vann, Biola og bevegelse er bra. Men jeg er så kvalm og dårlig at det blir lite av alt unntatt vann=/

Skrevet

Ja det er også et av problemene mine.... KVALME:-( Orker ikke tanken på noen slags mat nesten... til og med vann gjør meg kvalm. Eneste jeg får i meg er cola, så jeg skal vel ende opp med svangerskapsdiabetes også, hehe....

Jeg tok 30 ml for et par timer siden, men det har ikke skjedd noe enda. Kjenner det rumler endel nedi der, så det er vel kanskje noe på gang....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...