Kondis som en murstein Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hvor lenge har den vært borte da? Utekatt?
Stratos med 3 barn Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Hun forsvant 1. juledag og nå som det er så kaldt i været... Hun er utekatt, men går aldri langt fra huset og vil alltid inn igjen etter 10 minutter, men nå er hun borte! EN gang før har hun blitt borte og da kom hun hjem dødssyk etter ett døgn, så dette lover dessverre ikke godt! Faen altså
Stratos med 3 barn Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2008 Rettelse! Hun kom ikke hjem av seg selv, vi fant henne. Og nå har vi lett og lett....
Kondis som en murstein Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Hørt med naboer om de kan sjekke garasjer og kjellere? Uff, ikke noe moro nei...
Stratos med 3 barn Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2008 Ja. Vi har hele to naboer og de har vi vært hjemme hos. Dette virkelig hater jeg! Tror ikke jeg vil ha katt igjen noen gang altså. Vant med hund jeg og da vet man stort sett hva som skjer med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå