chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Har de blitt positive etter en stund? Tok i forgårs og en av dem jeg tok ble positiv (ultramega svak) etter ca 5 min, men den jeg tok litt senere var negativ. Tok i går igjen to stk, og en av dem ble som dagen før... positiv (kjempesvak...så vidt jeg så streken) men neste deretter var negativ... Tok i dag igjen og der også ser jeg streken langt i det fjerne men ikke noe jeg tørr tro på... (ja jeg er testoman) og har ikke IKM før fredag, men i disse dager når det blir litt festing og alkohol inntak både til fest og til kos så tester jeg gjerne... derfor bruker jeg billig-strips som er billige å kjøpe=)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 jeg brukte billigstrips.... har ikm 30 tok en test på morgenen 26 den var svakt svakt positiv tok derfor en på kvelden igjen men den var negativ.Tok med morgen urin den 27 og den var også ultra lys rosa som komme etter 1-2 min så jeg kjøpte en digital før å hver sikker og joda billigtestene med morgen urin stemte de.... en strek er en strek bare det er rosaskjer i den hehe... Så lykke til til deg....Håper det er en spire der
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Hei hei og tusen takk for svar=) Håper det er en der ja og at vi slipper skuffelsen atter en gang. Lykke til med deg også i de neste mnd=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 er det ingen andre med strips-erfaringer?
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 hehehe, kan ikke si jeg har så mye erfaring... men har jo brukt noen av de nå, slik som deg. tok en på ikm dagen 27, og den var tydelig,men svak strek. testet et par ganger om dagen etter det, hehe, ja som deg er jeg testoman, og da har jeg fått varierende utslag, noen svake streker, noen skygger langt i det fjerne og et par som jeg ikke har sett noe på. prøvde med cb dig i dag tidlig, men fikk ikke svaret jeg ville ha. Jeg mener selv jeg er gravid, men vil ha sterk strek eller digitalt svar.
ladand# 02.09.06 Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Kjøpte kun stav fra billig tester, følte meg litt tryggere da... Funket under EL, men litt tidlig ute når det jaldt graviditet da hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå