Gjest Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Det er så utrolig ekkelt å våkne av at ungen i midten spyr i sengen din:( Stakkars så dårlig mini har vært. Spydde og spydde i 3 timer.... siste timen var det jo bare galle som kom opp. Så i dag skal jeg kose meg med all den vasken som medfølger dritten:(
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Å skrekk og gru.. Har hatt den forferdelige spysyken her også, og et blir nesten unntakstilstand. Håper ingen andre blir smittet..
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Sist gang var det bare eldste som fikk det og i forrige uke var det bare mannen så alle trenger ikke bli smittet. Jeg føler meg ikke helt i hundre, men aner ikke om det er pga null søvn før morgentimene i dag eller om det er psykisk.....
Iselilja Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Vi fikk den her i natt også. Ikke kult I tillegg har jeg en sterk forkjølelse selv, så er ikke helt i form til å vaske spy i flere omganger midt på natten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå