UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Ganske så fornøyd =P http://juneaakre.blogspot.com/ --> øverste innlegget!
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 ja, det var jeg spent på! Husker jo du sa det ) MEN, fikk ikke bildet større.......
Stratos med 3 barn Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Ikke mulig å se hva det er....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2008 Hmmz...trur bildet kanskje er en smule for stort...skal se om jeg får bytta det ut...
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 det må du gjøre, jeg vil gjerne se ) Syns ideen var helt knall!!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2008 Fikk det ikke til...menmen, dere ser jo litt =P
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 jeg har lagra det på pc'n, også "blåst" det opp.. hehe. Sååå nysgjerrig da! Men det jeg ser, ser flott ut ) ) (skal slette det igjen altså!!)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2008 Hehe! Helt greit - har jo lagt det ut sjøl =P Egentlig er jo bildet diiigert(fila) så har jo gjort den mindre...men sliter litt med bildeskalering og størrelser på filer - ikke min beste side! Er nok derfor det ikke funker å trykke på - pleier jo det. Blei inspirert av en dame på en anna blogg(husker dessverre ikke hvor...) som hadde malt noe stilsvarende til seg og sin mann.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Nei, på det feltet strekker nok ikke mine kunnskaper seg heller.. Fortalte sambo om dette første gang du skrev om det, og han sa bare "åja"... Men tror han syns det var liiiitt søtt da )
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. desember 2008 Ja, så lenge det ikke skal henge over sofaen, hehe! Mannen min blei jo glad, men trur det var jeg som var mest spent på hvordan det blei! Litt julegave til meg selv også...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå