Holly❄️ Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Gutten min på 4,5 år holder på og klø seg ihjel! Jeg har aldri i mitt liv sett noen med så mange vannkopper som han.. han har sikkert 50 stk bare i ansiktet, og inni munnen. Har badet han, smurt han med en spesialkrem fra apoteket, og gitt han zyrtec. Men det hjelper ikke!! Han gråter og er helt fra seg... er jo seriøst prikker OVERALT!!! Har prøvd og ringe legevakten, men kommer ikke igjennom... TYPISK!!
Mamma til to gulljenter Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Du har vel antakelig fått snakket med noen fra legevakta nå, hvis ikke hadde jeg dratt ned dit. Da dattera mi hadde vannkopper, hadde hun også MASSE prikker! Vi fikk en type antihistamin-mikstur på legevakta. Fikk det i skranken og måtte ikke inn til legen engang. Dette hjalp henne masse! Ellers har jeg hørt et kjerringråd om å bade i vann med potetmel i. Har ikke prøvd det selv, men kan vel i alle fall ikke skade å prøve? God bedring til gutten din!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Stakker :0( Hva med å ringe et døgnåpent apotek? Kanskje de kan hjelpe? God bedring
bibi5 Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Be om å få resept på phenamin på legevakta. allegimedisin som hjalp oss godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå