snartmammapåny Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Har fått ipod nano i julegave. Fikk så lastet inn noe musikk av min søster fra hennes pc. Nå skal jeg koble ipoden opp mot min pc, men må jeg da altså slette de sangene jeg fikk av min søster?? Er det mulig å legge sangene fra ipoden og inn på min pc? Takker for svar
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Prøv å bare plugge til og se. Du trenger ikke å slette noe, du bare klikker på lista over sanger og drar de riktige over til kolonnen for ipoden og jeg tror du kan gjøre det samme for å få musikken fra ipoden til pcen;)
Mom2Two Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Hmm tror ikke det er så enkelt. Man kan nemlig ikke synke til mer enn èn pc av gangen. Når du nå skal opprette iTunes på din pc, vil ditt library være tomt, så om du synker opp mot det, så vil du slette sangene du allerede har. Dette er en automatisk innstilling, så jeg tror du må skru av denne for ikke å miste musikken din. Det er diverse DRM sperrer, og iPod er ekstra ille på dette. Jeg tror kanskje det letteste er om søsteren din sender deg sanegene på epost som filer, så legger du dem til i itunes når du får dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå