Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Min tidligere svigerinne og min svoger har et VELDIG vanskeligt forhold etter et bittert samlivsbrudd for over fem år siden!Hun lar dette gå ut over barna, som får høre at mor ønsker far skal dø,henge seg, kjøre seg i hjel osv. Mor saboterer samvær, nekter far og møte han på halvveien, krever far kommer og henter barna når det passer henne (gjerne hver helg...). Når far ikke kan ha barna, forteller hun barna at far ikke er glad i dem, og at det er derfor han ikke kommer! Begge to er etablert på nytt, men samarbeidet er like ille! Jeg vurderer å levere inn en bekymringsmelding, da jeg ser dette går veldig ut over barna. Jeg har også vurdert å ringe mor, for å si i fra at om ikke dette bedrer seg, så tar jeg kontakt med barnevernet! Gjør jeg det rette???
3 prins på vei Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Jeg ville i første omgang sendt inn en anonym bekymringsmelding. Tenk dette går utover barna hver gang de er hos biomor, og biofar kan jo bare føle seg maktesløs. Hadde ikke vurdert det èn dag til. Ta kontakt i dag, blir så provosert av sånne EGO-voksne.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Jeg hadde ringt inn en bekymringsmelding asap! Man sier jo ikke sånt til voksne?? Ærre mulig....( Stakkars unger!!
Iwar Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Ring inn en bekymringsmelding så fort som mulig!Dette kan gjøres anonymt hvis det føles ubehagelig...Jeg er glad du viser omsorg for de rundt deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå