Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i måneden kanskje, ikke alltid penetrasjon. Men den siste uka har det vært tre ganger. Liker høytid og ferie :)

Skrevet

Tja, om du mener alene, så er det ikke så lenge siden, men om du mener med en annen, så er det vel litt over 1,5 år siden;)

Så det er ikke så ofte det skjer;) Må liksom finne en mann først......

Skrevet

I hvertfall en gang i uka. Kommer vi oss i seng i god tid, blir det sex oftere og.

Er samboere, ingen barn sammen, har hans unge annen hver helg. Begge jobber. er begge 22, vært sammen i 3 år.

Skrevet

Det er svært sjeldent, har ikke hatt sex siden juli :(

Veldig kjedelig å være alenemor da har man ikke mye sex liv.

Skrevet

3-5 ganger i uka i snitt, kommer an på. Er gravid i 21. uke, men ikke blitt noe mindre på meg av den grunn:)

Har vi fri og er friske og opplagte, kan det bli en til to ganger om dagen, er travle, slitne eller syke, blir det med noen ganger i uka. Men vi koser alltid masse uansett:)

Skrevet

Det varierer fra to ganger om dagen til to ganger i måneden...

Vi har bodd sammen i 10 år da, og har tre barn, så ikke alltid tid og energi strekker til, men tror aldri det har gått mer en to uker uten. Går det for lang tid savner vi nærheten og intimiteten ved det, så da kan det bli bare et "hurtigpul" med masse kos etterpå.

Skrevet

hva er dette sex dere snakker om???

Skrevet

Blir i hvertfall en gang om dagen:)

Skrevet

2-3 ganger i uka. Har to barn, samt er høygravid nå.

Men fikk sopp etter siste ukes utskeielser, så har vært i sølibat i 1 uke nå, og pleid våre edlere deler med canesten.

Skrevet

1 gang i uka.. er 6 mnd gravid og formen er ikke på topp...

Skrevet

jeg er gravid i uke 27 å vi har barn fra før, men sex har vi mins 5 ganger i uken fordet om. synes litt synd på dere som ikke har sex mer en noen få ganger i mnd. hvordan klarer dere det????

Skrevet

Varierer veldig. Nå er jeg gravid og vi har en liten en, så det er lite sex for tiden. Det er vel etpar mnd siden. Ellers en gang eller to i mnd. Og masse når vi prøver å bli gravid;)

Skrevet

Hver natt, flere ganger om natten. Når jeg har barnefri har vi også litt sex på dagtid når vi endelig har sjansen til det;) Vi er kjærester men bor ikke sammen og han er ikke sønnen min sin far.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...