Spanskeflua Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hun kaster opp flere ganger om dagen, spiser og drikker lite. Stort sett bare magesyre som kommer opp...og skal ut i ett sett. Dette har hun hatt flere ganger, startet i sommer da hun var syk kjempelenge på samme måten. Hun blir alltid bedre, men det kommer igjen og igjen etter en stund. Min mor og far har også hund - søsteren til vår hund. Hun har også begynt å bli syk på samme måten som vår hund er. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre, da hunden begynner å bli gammel - snart 10 år.Oppdretteren sier at man bare har hunden til låns når den er blitt over 10 år... Noen som har opplevd det samme eller kan ha peiling på hva det kan være?
TurboMaria Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Det kan være kennelhoste. Noe som ikke er farlig, men som ligner forkjølelse eller influensa som vi mennesker får. Da trenger hunden ro, altså ikke lange turer, eller andre krevende aktiviteter. Når vår forrige hund hadde dette fikk vi også beskjed fra veterinær om å la hunden faste i 24 timer. Men som de andre sier her, jeg ville definitivt ta hunden til dyrlege. Spesielt når det er snakk om en såpass gammel hund. Lykke til, og god bedring til bisken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå