Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Heisann jenter.. jeg er på besøk idag jeg, jeg fikk min lille engel den 13 september, og alt har gått kjempefint, han er kjempesøøøøt og kjempesnill! men nå skal jeg komme meg til saken. etter at jeg er hjemme med min engel, tenkte jeg at jeg vil gjøre noe hjemme, derfor har jeg starta min egen lille *bedrift* hvor jeg selger ting! jeg vil gjerne at dere skal ta en titt på min hjemmeside www.aqfaran.tk alt er helt nytt, og jeg peker til dere, fordi jeg har to heeelt nye barnevogner og bilseter! jeg vil også tilføye at jeg har akuratt samme vogn, og er kjempefornøyd med den! dere kan få litt rabatt av meg!!! bare å ta kontakt!!!! hilsen meg svar meg på min mail [email protected]
Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2008 er det ingen som er intressert???? hvis dere kjøper begge tingene får dere dem for 2000,- kjøper dere bilstol kan dere få den for 800,- kjøper dere barnevogn kan dere få den for 1499 men det finnes jo masse annet også... så ta en titt på www.aqfaran.tk og gi meg gjerne tilbakemelding..
Cassandra- Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 hei har du ikke en tvillingvogn a`?
Mammsenvokser Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Kanskje bedre og prøve inne på 2. og 3. semester? For min del er jeg i min 12 uke, men det en helt fjern tanke og begynne og tenke på barnevogn og bilstol enda.
Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2008 heihei.. ja jeg skal nok prøve meg på 2. eller 3. trimester men jeg har desverre ikke tvillingvogn.... og jeg får ikke skaffet det ennå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå