Gå til innhold

Må jeg stikke hånda ned i do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller løser pappen til dorullen seg opp til slutt? Har en "morsom" 3-åring her, som puttet papp i do... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe ta på en gummihanske, se om du får dratt opp noe papp. Men det går sikkert bra, mye rart som har havnet i do her også...og ja, har en på 3 år.

Skrevet

Når jeg tenker over det, så har jeg faktisk greid å spyle ned gulvkluter (som har ligget i bånn av vaskebøtte jeg har tømt i do uten å se det), små håndkler, leker og en mobil i do. Mye som får plass nedi der.

Skrevet

Da er det kjekt å ha noen engangshansker på lur. De bruker jeg også når jeg renser sluk etc.

Du bør ta det opp. I dpen så skal det kun skylles ned dopapir og det som kommer naturlig ut fra en menneskekropp.

Det kan bli en veldig høy regning hvis ting setter seg fast og forårsaker oversvømmelse. Samt en veldig ekkel opplevelse.

Skrevet

Hehe, 3åringer er ganske så morsom iblant ja. Du bør ta den opp ja, for selv om den går ned så kan den tette røret senere og da vil kansje naboen din sin do også gå tett..

Når vi snakker om ting som går i do, så var samboeren min en ganske nysgjerrig 3 åring også som lurte fælt på hva som skjedde dersom man skylte ned en sånn kule som man rister på så snør det inni den. Tror kansje det heter snøkule..(?)

Det sa "klonk klonk klonk" nedover rørene i hust, så det var ikke så spennende, så da prøvde han heller med parfymen til moren.. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...