Dojamor Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hei! Jeg har en del kilo for mye, og hadde i tillegg hastesnitt forrige fødsel (6 mnd siden). Nå har jeg fått en mindre kledelig ekstra magesekk utenpå magen (til vanlig kalt mageflesk!), som på en finurlig og lett henslengt måte henger over operasjonsarret. Forsåvidt greit å dekke arret, men kanskje med noe litt annet enn flesk;-)) Har noen av dere noen gode tips til å gjøre flesket minst mulig?? Jeg prøver med sit-ups annenhver dag, men liten bedring foreløpig. Jeg gikk opp veldig mye med førstemann for 4 år siden (av ulike årsaker), og klarte bare å gå ned igjen 5 kg. Denne gangen gikk jeg opp 13 kg, og har nå gått ned igjen 20. Så jeg er på vei til et lettere liv, men magen får jeg liksom ikke noe orden på:-/ Tips?? :-))
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Wow, enormt vekttap. Du er flink! Hvis det er mest hud får du kanskje ikke trent eller slanket det vekk. Noe vil det trekke seg inn med tiden, men det kan hende du må operere for å bli helt kvitt det. Hvis jeg hadde vært (eller noensinne blir) plaget med mye ektra magehud ville jeg bestillt meg time hos fastlegen for vurdering av operasjon. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå