skorpionfruen Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Husker at jeg slet med dette forrje gang også. Tror ikke jeg gjorde noe med det. Men finnes det noe man kan få i seg slik at man slipper å slite med hard mage? Sviskesaft frister lite for å se det sånn, smaker ikke så veldig godt
babymaker skal ha en jente til Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 jordmor sa at jeg skulle koke opp linfrø.. men det frister lite å drikke det! du kan ta lactulose/duphalack som du får på apoteket. det tok jeg sist.. usikker på hvor mye virkning ting hadde asså.. jeg gikk så langt at det bare kom begge veier ca 1 gang i uka. fryktelig ubehagelig og slitsomt. Har begynt i gjen nå og er bare 12 uker. gruer meg til akkurat det. Problemet er ofte at alle de gode rådene man får er lite ok saker og spise/drikke.
skorpionfruen Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Ja huff det husker jeg. Drakk duphalack sist og det smaker FYSJ! Hmm skal prøve den linfrødrikken... får bare håpe at det ikke smaker forferdelig får lide for skjønnheten eller noe sånt.
babymaker skal ha en jente til Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 om duphalack funket sist så husk at du kan blande det i drikke.. jeg blandet det i juice og da smakte det ikke så ille..
meg & to små vampyrer Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 mye vann hjelper, fysisk aktivitet, svisker, duphalac-eklingen hjelper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå