MintCondition Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Oida, det hadde jeg nesten ikke trodd! Har sittet oppe nesten hele natta med smårier, vekslende intervaller (fra 2-25 minutter...), men alle av ca 1 minutts varighet. Og så gikk jeg på do, og der gikk slimproppen gitt. Tenker jeg skal føde på denne siden av nyttår allikevel jeg? (hadde termin 23.12). Nå skal jeg sitte oppe til lillemor på 3 våkner, så vekke pappaen, så ringe føden og høre hva de syns jeg skal gjøre, og så forhåpentligvis legge meg og sove litt
flypapir Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hvordan går det?? Skjer det noe mer? Håper du har fått sove litt, lurt å spare på kreftene nå!
MintCondition Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har sovet litt, sov faktisk ganske godt Riene er der enda, men med lange mellomrom enda gitt...har tatt meg en dusj og spist frokost, så får vi bare se an dagen her altså tror jeg!
edvina har fått en gutt Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jeg hadde rier til kl 630 i dag morges med 5 min i mellom. Nå er alt bare stille, har ikke hatt en kynner i hele dag, vi er visst mange i samme båt herinne. Blir så skuffet og lei meg, og jeg skal egentlig ikke klage er bare 37+1 i dag, men fødte 4 uker før sist. Kommer ikke til å holde ut om jeg nå allikevel etter dette døgnet går til termin....Skal til jormor i morgen å tvinge henne til å sjekke modning(hun er egentlig imot det), noe godt må det jo ha kommet ut av alle timene med plager...
MintCondition Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 *sukk* det ga seg med rier her også, for n´te gang! Men denne gangen vet jeg jo i det minste at ting er i gang, så satser på at i løpet av et døgn eller så...så blir det mer action Jeg har legetime i morgen, skal bli spennende å se om jeg skal på den eller om jeg havner på føden i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå