mamma-07 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Var i juleselskap i går med min mann hvor han sa høyt og tydelig at hvis han i det hele tatt skulle føle noe når vi hadde sex måtte han fylle igjen hullet mitt med 1kg kjøttdeig først. Gjett om jeg ble flau snakk om å bli lurt trill rundt han som var så romantisk når vi ble sammen nå er han bare en pervers gris. Flere her som får slike flotte kommentarer fra sine respektive? Antar at det er flere som viser sitt sanne jeg etter noen år i et forhold har dere også blitt overrasket når de viser hvordan de virkelig er?? Og hva med dere selv har dere klart å være ærlig om hvem dere er fra begynnelsen eller skjuler dere noen egenskaper til senere??
fox`y Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Jeg viser mitt sanne meg fra dag 1,liker de ikke d kan de bare forsvinne. Min mann var veldig romantisk i starten. kan være d ennå,men da føler jeg han forlanger noe. han er blitt veldig hissig og utålmodig oxo. Men han har sine gode sider oxo av å til:) gir masse skryt til meg osv.
h2lita Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Det er det hæsligste jeg har hørt! Hadde ALDRI i verden latt min mann snakke slik om meg! Synes slett ikke det har med mangle på romantikk å gjøre. Det der vitner jo bare om total mangel på respekt!!
Hikken Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Å, herrefaen! Tror jeg hadde gitt denne herremannen et velrettet tupp der det svir mest og bedt'n om å dra til helvete.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Oi.... Det var ikke særlig pent! Det vitner om total mangel på respekt spør du meg..... Den siden av seg selv er han vel i grunnen aller best tjent med at han i fremtiden holder helt(!) for seg selv!! Forøvrig så er mitt svar på ditt spm at nei, vi har ikke oppdaget så mange overraskende sider ved hverandre i årenes løp. Kjente hverandre veldig godt før vi ble sammen.....
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Det er sjelden jeg er veldig bastant om forhold her inne, men jeg hadde aldri latt mannen min snakke om meg å den måten. Jeg hadde blitt alvorlig forbannet.
Dojamor Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Da hadde jeg ikke klart å la være å svare...."Det er fordi p.... din er så jævla liten!!" Dustegubbe!!! Min gubbe er også sånn:-( Han sier det ikke slik rett ut som gubben din, men han er hele tiden ute etter å såre meg og kommer med nedsettende kommentarer. Sånt er unødvendig og veldig sårende, synes jeg!
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 He he, den var drøy, men jeg hadde fader meg svart at det er ikke så rart han føler det slik , når han har minipikk! Hvis han oppriktig sa det for å henge deg ut, så hadde jeg fader meg tatt igjen med skikkelig kommentar, om han sa det på skøy i en tullete sammenheng så hadde jeg svart han med en snerten replikk tilbake;-) Min kjære er heldigvis den samme som for 7 år siden.. Jeg og tror jeg..
melkekua™ Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Å fy faen.....lar du deg bli behandlet sånn? ( Ikke verdt å ta vare på han kællen der mener nå jeg! På tide å sette han på plass kanskje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå