Gå til innhold

flere enn meg som er oppe med murringer(rier)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal dette egentlig ta seg opp slik at jeg vet noe er på gang.....Sitter her med til tider sterke mensmerter men ikke mer. Er vel denne latensfasen de sakker om, men den merket jeg iallefall ingenting til sist:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg...eller, det er vel i grunnen rier jeg sitter med, for det knyter seg vondt i hele magen, har ikke sånne mens-ilinger liksom.

Driver og tar tiden litt, de varer i ca et minutt, men foreløpig er det alt mellom 13 og 5 minutter mellom dem. Har i grunnen hatt det sånn siden i går kveld!

Skrevet

har holdt på siden i går morges kl 0800 med rier med +/- 5 min mellomrom. Intervallet roet seg ned i 2300 tiden, har sovet 3-4 timer i natt. Var til sjekk i går kveld, da hadde jeg 2 cm åpning. Slimproppen begynte å komme i går i 1900 tia, og det kommer fremdeles masse blodslim. I dag begynte det igjen kl 0600 med 9 min mellomrom. Men nå varierer det og tuller fælt, så jeg har gitt litt opp. Skal gå i senga og prøve ta igjen 3 av de timene jeg ikke fikk i natt. Dette ser uansett ut til å drøye i langdrag.

Satser på det bli fødsel før kvelden er omme. Kan jo ihvertfall håpe da:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...