Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Det er vist flere som er enige med dere. http://www1.nrk.no/nett-tv/nyheter/spill/verdi/36158
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har aldri hørt noen som synes det er greit å avlive mennesker med Downs. Jeg har hørt folk som er for sene provosete aborter av foster med Downs. Det er nok vanskelig for det begrensede intellektet ditt å forstå, men det er faktisk en stor forskjell.
Antinissen Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Var jeg deg HI, så ville jeg tatt ansvar for egne ubetenksomme handlinger og fått dette innlegget slettet. Det er ingen som syns det er greit å avlive folk med Downs. Det har heller ikke vært et tema. Og har du oppfattet noe i den retningen så har du sannsynligvis litt problemer med å forstå det skriflige medium og bør snarest logge deg av.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Helt enig med Antinissen! Dette er var et utrolig usmaklig innlegg, kjenner jeg blir dårlig av hele overskriften.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Folk??? Er det noen som er tatt for dette, altså? Legg ved link hvor du kan bekrefte at det går noen rundt omkring og dreper mennesker med DS, er du snill... Aldri hørt om, nemlig!!!
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Man må jo bare tilgi HI her.... ikke så lett å være et uvitende menneske. Stakkars......
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Helt ærlig: hva er egentlig forskjellen på abort og drap? Jeg har problemer med å forstå akkurat dette. Jeg er for fri abort(abortloven), selv om jeg selv ikke kunne gjort det, men forskjellen ser jeg fortsatt ikke........ Et liv er et liv, og det en tar vekk i mors liv, kunne blitt et menneske som alle andre. En bare tar det ut for tidlig, slik at det ikke klarer seg selv og dør. Det er jo det abort er, ingenting annet. Selv om det er akseptert å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå