Gå til innhold

Vondt i halsen.. æsj!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sitter jeg her da.. midt på natta og ikke får sove!! Er en uke til termin i dag og jeg har fått FRYKTELIG vondt i halsen :( Sitter og prøver meg på en kakao nå, for å se om det fungerer, så jeg iallefall får sove... I tillegg gjorde jeg den tabben igjen i kveld og spiste hjemmelaget pizza - noe som er nr1 værst med tanke på halsbrann!!!! ÆÆÆU!! Så ja.. synes utrolig synd på meg selv akkurat nå! Kryss fingre og tær for at jeg slipper å bli skikkeli syk nå...! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan skrive under på denne med store bokstaver. Jeg har ligget syk med feber og mellomørebetennelse, fy f...det er vondt, har endelig gått hull på den ene trommehinna no da, men er jo så redd for å ta smertestillende også. Enda de på føden sa at det ikke var noen rapporter med bivirkninger på barnet forde om mor har tatt paracet.

Har vært sengeliggende i tre dager nå, og samtidig vært redd for at fødselen skal starte. Har ikke sjangs til å klare en fødsel enda nei, må få kommet meg en-to dager til. Hehe så streng beskjed til magen :-)

Skrevet

Våknet nå etter å endelig fått sove litt.. og formen er RÆVA! Ligger rett ut på sofaen med feber og vondt overalt.. halsen kunne jeg knukket i to og greid meg veldig fint uten :( Dette passet da utrolig dårlig!!! Jeg har ikke en sjans til å føde ennå - så satser på at hun holder seg der inne noen dager til....! :) Så får jeg ligge her å synes litt synd på meg selv.. usj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...