Gå til innhold

Tannlegeassistent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg fikk datteren min i Juli og nå som permisjons tiden snart er over har jeg begynt å reflektere over livet og dens mening. Og da kom jo utdannelse opp. Føler selv at jeg har kastet bor ungdommen på en "middels" utdannelse som jeg ikke ser meg selv i om 10 år kanskje mindre enn det i. Føler selv at den gamle jobben ikke drar meg opp men ned i livet.

Etter å ha tenkt litt så vurderer jeg å bli tannlegeassistent, det høres jo spennende ut og jeg kan se for meg holde på meg dette når jeg kommer opp i mine beste år :) Etter å ha surfet litt på nettet, kom jeg over en skole som har dette faget 'utdanningshuset.no'

Er det noen her inne som er tannlegeassistent eller lignende som har lyst til å fortelle litt om dette yrket,eller noen som har gått på denne skolen?

Både positivt og negativt tas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nettopp ferdig med en utdannelse fra den skolen:) Har gått Juridisk Kontormedarbeider der og flyr og venter på eksamensresultatene. (troooor det gikk veldig bra)

Anbefales! De er veldig flinke og ryddige, legger opp til at det er voksne folk med liv som går der og maser ikke. De fleste i klassen har alt fått jobb. Utdanningshuset har godt rykte blandt mulige arbeidsgivere. Litt dårlig kaffemaskin, men det er vel omtrent det eneste negative jeg har å si:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...