Meena78 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hei Anonym, Vil gjerne bli spådd. Yupp, jeg har også spm ang graviditet :-) Lurer på når jeg blir gravid? Jeg er flere dager over IKM, kan jeg være gravid?(hva sier magefølelsen din?) Vil også vite kjønn, og antall. Jeg; 260778 Mannen, 281177 Vil sette stor pris på en tilbakemelding
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hei der! Magefølelsen min sier dessverre nei på at du er gravid nå, føler graviditet på deg i de første mnd. i 2009, januar/februar. *Får opp 3 barn *Gutt på første
Meena78 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Hei igjen Anonym. Så morsomt å få en tilbakemelding. En annen fikk også januar mnd på meg men hun var usikker på hva den månden gjaldt for. Jeg har 2 barn fra før :-) Eldste barnet er nok en gutt ;-) Vi hadde egentlig bestemt oss for to barn. Men plutselig fikk vi lyst på en til, blir nok den siste denne gangen. Vi sliter litt økonomisk også, foreløpig. Hvordan blir det nye året økonomisk sett? (får du opp noe på det). Eller får du opp noe annet,så ville jo det også vært interessant. Takk for tilbakemeldingen
Meena78 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2008 dytter den litt opp jeg slik at Anonym får den med seg :-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Er egentlig på jobb nå, bare innom for å hente noe. Kan se på spørsmålene dine når jeg kommer hjem ikveld. Må roe meg ned først:)
Meena78 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2008 Hei igjen ja. Tusen takk for tilbakemelding. Jeg kommer til å vente på mer :-) Så snilt å ta seg tid til dette.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Jeg føler at det kommer til og ordne seg økonomisk, føler også at dere må bli flinkere til å snakke åpent om økonomi. Jeg føler mai blir en bra mnd. der det kan skje endringer for dere økonomisk. Vet selv hvordan det er å ha det tungt økonomisk, men hold ut. Har en god følelse på dere, det kommer til og ordne seg:) Vet ikke om du har fått det med deg, men jeg spår på intuisjon, magefølelse og det som måtte komme til meg så ikke ta det for god fisk ok?
Meena78 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2008 Det er jo gode nyheter. Jeg har fått med meg at du spår på intuisjon og magefølelse. Jeg har stor tro på tankenes kraft. Bare det å ha håp, kan forandre en ellers dyster skjebne.
Meena78 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2008 Hei Anonym, Tenkte å oppdatere her. Jeg fikk en "nesten" positiv graviditets test. Jeg er jo par dager over IKM, og hadde testet negativt på IKM dagen. Jeg kommer til å teste imorgen tidlig også, for å være på den sikreste siden. Får du opp noe på dette? Du fikk jo opp 3 barn :-) kan jo stemme det, siden vi har 2 barn fra før. Du fikk opp gutt på den første, og det stemmer jo. Barn nr.2 er ei søt lita jente. Får du opp kjønn på det tredje barnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå